Root Administrator (Yönetim Kurulu Başkanı): economist
Network Administrator (Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı): AuthoR
Co Administrator (Birimler Koordinatörü): KhjkL
Services Administrator (SocialDESK Koordinatörü): toprak
Services Administrator (TechDESK Koordinatörü): AppendiX
Server Administrator (Raportör – Halkla İlişkiler): webmaster
Root Administrator (Yönetim Kurulu Başkanı)
ID: [Yönetim Kurulu Başkanı]
Root Administrator (Yönetim Kurulu Başkanı): economist
Yetki Alanı:
Kurulun Yönetim Merkezini Oluşturur.
Kurul Harici Karar verecek ve Bu Kararı Yayınlayacak TEK Kişidir.
Kurulda Tartışılan ve Gündemde Olan TÜM konularda SON Karar Organıdır.
KURUL ‘a Üye Seçimlerinden Etkin Rol Oynar.
KURUL Feshini Karara Bağlayacak ve Uygulayacak TEK Kişidir.
#SocialDESK ve #TechDESK Yönetim Birimlerinden Gelen Raporları Raportör ‘den Alır.
TÜM Birimlerde Yetkilidir.
Kurul Oluşumumunda Değişiklikler Yaparbilir.
KURUL ‘dan Çıkarılamaz.
Network Administrator (Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı)
ID: [KLBK System Supervisor]
Network Administrator (Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı): AuthoR
Yetki Alanı:
Root ‘tan Sonra Gelir.
KURUL Genel Sorumlusudur.
Kurul Harici Karar Alır / Yayınlar, Root Harici Karar Alamaz Yayınlayamaz.
Birimlerin Oluşturulmasında ETKİN Rol Oynar.
KURUL Lider Kadrosu Üzerinde Root ‘un Bilgisi Dahilinde Oynama Yapabilir.
Tüm Birimlerde Yetkilidir.
#SocialDESK – #TechDESK Birimlerinden Harici Rapor İsteyebilir.
Kurulda Yapılacak Yönetimsel Toplantı Tarihlerini Belirler.
CO Administrator (Birimler Koordinatörü)
ID: [KLBK Birimler Koordinatörü]
Co Administrator (Birimler Koordinatörü): KhjkL
Yetki Alanı:
#TechDESK ve #SocialDESK Birimleri Genel Sorumlusudur.
Birimlerin işlevsel Kararlarını Uygulamakla Sorumludur.
Birimlerin Yönetimsel Kararlarını Uygulamakla Sorumludur.
Birimler Üzerinde TEK Başına Yönetimsel / İşlevsel Kararlar Alamaz, KURUL ‘a Danışmak Zorundadır.
Yönetim Merkezleri Üzerinde ( #SocialDESK – #TechDESK ) Üzerinde Şekil Bakımından Değişiklik Yapma Hakkına Sahiptir.
Birimlerin Genel Sorunlarını Yönetim Merkezlerine, yönetim Merkezleri Sorunlarını Kurulun Gündemine Taşır.
Yönetim Merkezleri ve Birimlerden Harici Rapor İsteyebilir.
Server Administrator (SocialDESK Koordinatörü)
ID: [KLBK SocialDESK Koordinatörü]
Services Administrator (SocialDESK Koordinatörü): toprak
Yetki Alanı:
#SocialDESK Yönetim Alanı Genel Sorumlusudur.
Birimleri ; #HELP , #HelpDESK, #IRCKontrol, #Vhost, #Founders, #KELEBEKHaber, #KELEBEKMail Üzerinde Yönetimsel, İşlevler Kararları Kurul Harici Alabilir,
Uygulayabilir / Yayınlayabilir.
Alanında Bulunan TÜM Birimlerin Lider Kadro Listesi / Personel Listesini Güncel Tutmalıdır, Raporlarla Birlikte KURUL ‘a Sunmalıdır.
Yönetim Merkezi (#SocialDESK) Toplantı Tarihlerini Belirler.
Alanındaki Birimlere Toplantı Tarihi Verebilir – Harici RAPOR İsteyebilir.
Ani Durumlarda Birim Lider Kadrosunu KURUL Harici Düzenleyebilir – Atamasını Yapabilir.
KURUL Bilgisi Dışında Sosyal Alandaki HİÇBİR Birimi Kapatamaz, Yeni Birim Açamaz, Yönetimsel – İşlevler Görevler Veremez.
Birimlerinin Soru / Sorun / İstek / Öneri / Şikayet vs. KURUL Gündemine Taşır.
Server Administrator (TechDESK Koordinatörü)
ID: [KLBK TechDESK Koordinatörü]
Services Administrator (TechDESK Koordinatörü): AppendiX
Yetki Alanı:
#TechDESK Yönetim Alanı Genel Sorumlusudur.
Birimleri ; #KelebekForum, #KBSC, #A.R.G.E, #WEB, #RULED Üzerinde Yönetimsel, İşlevler Kararları Kurul Harici Alabilir, Uygulayabilir / Yayınlayabilir.
Alanında Bulunan TÜM Birimlerin Lider Kadro Listesi / Personel Listesini Güncel Tutmalıdır, Raporlarla Birlikte KURUL ‘a Sunmalıdır.
Yönetim Merkezi (#TechDESK) Toplantı Tarihlerini Belirler.
Alanındaki Birimlere Toplantı Tarihi Verebilir – Harici RAPOR İsteyebilir.
Ani / istisnai Durumlarda Birim Lider Kadrosunu KURUL Harici Düzenleyebilir – Atamasını Yapabilir.
KURUL Bilgisi Dışında Sosyal Alandaki HİÇBİR Birimi Kapatamaz, Yeni Birim Açamaz, Yönetimsel – İşlevler Görevler Veremez.
Birimlerinin Soru / Sorun / İstek / Öneri / Şikayet vs. KURUL Gündemine Taşır.
Services Admin (Raportör – Halkla İlişkiler – User Temsilcisi)
ID: [KLBK User Temsilcisi – Raportor]
Server Administrator (Raportör – Halkla İlişkiler): webmaster
Yetki Alanı:
#SocialDESK ve #TechDESK Birimlerinden Gelen Raporları Düzenleyen / KURUL Başkanına Sunan Görevlidir.
#SocialDESK ve #TechDESK Birimlerinden Harici Rapor İsteyebilir.
KURUL Harici HİÇBİR Karar ALAMAZ Yayınlayamaz.
KURUL ‘un Görev Verdiği Birimler Haricinde Başka Birimde Yetkisi Yoktur.
Genel Kullanıcı (User) Sorunlarını Kurul Gündemine Taşır.
Kelebek IRC Network Yönetim Kurulu - Yorumlar
Yapılan Yorumlar
Sistemin ne kadar güzel bir şekilde çalıstıgını Gösteren bir tablodur.Başarı denilince akla Gelen KELEBEK`tir.
IRC.KELEBEK.GEN.TR
KELEBEK yetkililerinin ve kelebek sunucusunun çalışma sistemi hakkında nasıl emek verildiğini gösteren muhteşem bir örnektir.
Gerçektende bu yeni sistem gayet iyi ve oturaklı..Kelebekte yenilikler bitmez.. Kelebek Farkı..
Kelebek gen tr de güzel bir sistem var bu sistem devam ettiği sürece kullanıcı da yönetici de rahat eder kadro süper yenilikler süper Başarılar Devam Edicek
Sistem ve ekib cok guzel işler basaracaktır. KELEBEK yönetımıne başarılar dilerim.
İrc.Kelebek.Gen.TR & http://www.kelebekforum.com
Bütün herkese başarılar dilerim. Hepsi birbirinden kaliteli kişilerdir.
Yapınca EN iyisini yapmak lazım.
Sanırım böylesine ciddi KABİNE yapısı içeren başka bir IRC server daha yoktur. Tebrikler.
“Bu arada toprak, sunucudan emekli olunca ne yapmayı düşünüyorsun :)”
Başarılarınızın Devamını Dilerim..
http://www.kelebek.gen.tr
eline sağlık güzel olmuş
BENZER İÇERİKLERİlginizi çekebilecek diğer içerikler
Google Apple’ı geride bıraktı 30 Haziran 2013
Facebook’tan yeni özellik: mobil gazete 25 Haziran 2013
PC pazarının suçlusu Windows 8 mi? 19 Haziran 2013
5 milyon tweet incelemeye alındı 17 Haziran 2013
SOSYAL MEDYADA BİZSitemizin sosyal medya hesapları
ÖNE ÇIKAN KATEGORİLER
FACEBOOK'TA BİZ
Hoşgeldiniz
kelebek.gen.tr – kelebek mirc - Tüm Hakları Saklıdır